Friday, January 2, 2009

FLASHBACK 2008

Salam…..


N3 pertama di tahun 2009…..”teruja”…..itulah perasaan aku saat ini….ekcely N3 nie aku tulis semalam lagi….tp oleh kerana server yg mengong…terpakse la publish hari nie….huhuhu….


Perjalanan 2008 terlalu penuh dgn suka duka….dan terlalu menguji emosi aku….terlalu penuh dengan pelbagai kenangan yg x mungkin aku lupakan…..

JANUARI….

*pertama kali bawa “lelaki” dtg kerumah…jumpa family.
*merancang untuk “tunang”…tp akhirnya x jd…


FEBUARI

*putus hbgn dgn “dia”..
*berkenalan dgn MR.S
*bak mulai sakit

MAC

*bak pulang ke rahmatullah
*besday arwah bak

APRIL

*kapel ngan MR.S
*besday MR.S

MEI

*interview kije yg skrg nie.

JUN

*start kije
*kak TIE tunang.
*putus ngan MR.S

JULAI



*besday aku.
*besday mama


*mula berjinak dgn BLOG

OGOS

*ulang tahun perkahwinan mama & bak
*g CAMERON

SEPTEMBER

*pestime pose tanpa arwah bak
*besday angah.a.k.a fuad

OKTOBER

*kapel balik ngan MR.S
*pindah opis baru
*besday mimi

NOVEMBER

*-----------------------

DISEMBER

*----------------------

No comments:

NUFFNANG