Friday, January 23, 2009

PEHAL KO NK SENTAP NGAN AKU???

Mane nk mula???......rumit gak kekadang ngan manusia nie…bkn keadaan yg merumitkan manusia…tapi manusia tue sendiri yg merumitkan keadaan…..pening???..


Meh aku terangkan satu2…..ekcely aku mmg xde nk ingt2 kisah lame…mmg dh banyak yg terkubur….bkn aku yg nk kuburkan…ia terkubur ngan sendiri nya…dah mmg termaktub ALLAH swt tue maha mengetahui….DIA maha adil….aku terima dgn semua ketentuan nie…..(termelalut kelain dah nie…wakakakkaka)…cmni sebenarnya….td around 8.30 ade someone col aku…ekcely die bekas bf aku….hampir 2 taun lbh la aku ngan die..tp dh jdoh ktorg x pnjg…..but we still frenz…die pon dh ader pengganti aku….then aku sendri pon dh ader SUNSHINE….so xde nk jeles2 hape la kan….okeh…back to the story…td die col aku…then tanye aku watpe…then aku ngan penuh jujur plak g jwb….”X BUAT PE PON…ON9 JE….BR PAS UPDATE BLOG!!!”…then trus die nk view blog aku….nk tgk la kononnye….wahhhhh…giler aku nk bg ko tgk….xmo la aku….watpe ler nk sibuk2 psl aku lg kan…..x kuasa la aku weiii….then bl aku xmo bg…nk sentappp ngan aku….hahahaahahaha…lantak ko la…aku bkn awek ko pon,…..ko pon bkn p.we aku….so xde pekdah aku nk pujuk2 ko…


Len la klu MR.S aku yg majuk…maunye aku pujuk gile2…..hehehehehe…dh name pon sayang kan….mesti laaaa!!heheehe…then now mamat tue trus ckp ader hal……sbb sentap aku x bg url blog….then aku siap ckp….” KLU AWK NK SGT TGK BLOG SY…AWK DOAKAN LA SY MATI CEPAT…SBB TIME TU BR AWK LEH TGK…TP SELAGI SY IDOP SY XKN BG”…hehehehehehe,,,gler kejam ayat aku…hohohoho…aaaahhhhh…aku duli hape….mmg betul pon ape yg aku ckp…. Walaupon blog aku nie bkn la ape sgtttt….tp bg aku…nie la diari aku….diari idop aku….segalanya bermula disini…terlalu banyak….pelbagai kenangan….teramat indah utk aku kongsi dgn insan yg x reti nk hargai ape itu erti CINTA…..

MEKASIH!!!

No comments:

NUFFNANG