Monday, January 26, 2009

LUAHAN



Sebelom pape…aku nk lepas geram dulu…~AAAAARRRGGGHHHHHHHHHHHH~ huh….mmg x puas lagik nie….aku nk nanges….leh???...ahhh aku dulik hape..xle pon aku tetap nk nanges….sape suh wat aku cmni…ingt aku nie aper???aku pon ader prasaan… ~kita xkan pernah rasa sakit nye sesuatu itu andai kita x cuba meletakkan diri kita di situasi itu~….


Aku rasa dh abes daya aku cuba wat yg terbaik….aku cuba fahami sesuatu itu walaupon aku x mampu pada mulanya……tp andai seketika berilah ruang pada aku….aku jua punya hati…..punya rasa utk disayangi…… benar..~beralah x bererti kalah~ tp aku geram….. inikah yg aku dapat setelah aku diamkan diri???


“KAWAN ADALAH SEGALA2 NYA….MUZIK ADALAH NAFAS HIDUP MU..”


Teruskanlah….rela aku pendamkan semua ini….kerana hanya aku yg mampu mngerti hati ini….sakitnya menanggung sebuah “pengorbanan”…..



p/s : MATANG???KOMITMEN???...tepuk dada tanye hati

No comments:

NUFFNANG