Tuesday, December 21, 2010

SELALU SANGAT TAK PUAS

Pernah tak kadang-kadang kita rasa serba tak kena... semua yang kita buat asyik ada je yang tak puas hati...entah la, kadang-kadang susah untuk puaskan hati semua pihak. Walaupun kita tak kacau dia, tapi still tak puas hati dengan kita. :(

Saya bukan beli atau mintak apa-apa dengan dia... tak pernah -never. Tapi kenapa masih nak sakitkan hati saya??? Konon-konon yang saya 'dapat' ni dah tak up to date... ada lagi yang very the lates!!! - ada saya kisah??? saya bukan 'dapat' kan ia untuk menunjuk-nunjuk... tapi saya memang nak guna.

Maaf lah kalau saya pernah buat awak tak puas hati, tapi seingat saya... tak pernah pun saya menunjuk-nunjuk... dan saya hanya bercerita bila ditanya. Salah ke???

Best juga time sedih-sedih camni... layan muka masham budak 'demok' nie... baru bangun tidur, then ada orang kacau... muka memang tak puas hati. hahahahaha... Pipi tu dah macam cup cake tau sayang!!! :P





~NONO & HER STORY~

No comments:

NUFFNANG