Thursday, December 23, 2010

3 LUBANG, BULAT DAN LICIN

Bulat dan licin??? 3 Lubang??? muahahahaha... APA???

BOWLING laaa!!! :))

Mesti ingat saya merapu entah apa-apa kan??? eeeiii... apa ni... tak baik tau... saya ni lurus orangnya :P

Last saturday 'berjimba' dengan geng officemate... Last minute planing, tapi memang cun la. Sebab masing-masing bosan gila, so macam 'orang mengantuk dapat bantal' laa..:)


Before habiskan tenaga baling bola yang entah berapa KG... kitorang ambil tenaga dulu kat NOODLE STATION. hehehe...


Tapi saya just layan Ice Lemon Tea... tak macam budak tembam sebelah saya tu, siap Ice Blanded bagai...


Dan budak comel shawl dot dot nie layan Mee Tom Yam... Bau Tom Yam tu buat saya teringat-ingat sampai hari ni tau!!! Dia ni, makan la apapun, memang saya akan nampak sedap je...pelik la..hehehe
And one more thing about her, kulit dia ni memang niece sangat... lembut je... geram saya tengok. Pipi kamu tu memang gebu lah!!! uishhhh...

JELES AIII... :p

~NONO & HER STORY~

No comments:

NUFFNANG