Tuesday, December 14, 2010

CUTILAH SANGAT!!!

Alang-alang bercuti, saya habiskan cuti CTR yang tergantung ... hehehe. Nama pun tak boleh carried forward so baik saya gunakan sepenuhnya kan. :)

So, alang-alang attend wedding, terus feeling bercuti kan... janji syok dan hati tenang. The day before wedding Zyra tu, saya stay kat Nikko Hotel... Sebab senang nak merewang kan...:))


Mirror dia besar gedabak...bulu hidung pun boleh nampak ni.:)


see... budak cumel depan cermin tengah berangan. :P


Katil ni lah buat saya jadi pemalas... sanggup skip breakfast, pukul 1 baru makan..:)


Makan MC'D kat sofa ni... dengan dia... dan dia. :)

Nampak tak Epal 2 biji tu... sebab malas nak turun breakfast, saya makan itu je. Memang berbaloi bila badan penat berjalan seharian, then dapat tidur dan rehat dengan tenang. Siap ada massage FREE tu. :)


'ROMANTIC'... :)





~NONO & HER STORY~

No comments:

NUFFNANG