Monday, July 26, 2010

WONDERFULL DAY

Dari semalam lagi dok pikir nak update...but asal tengok blog terus xde feel...huh!!! complicated kan.Since dah beberape hari x update nie, a lot of story...but now still tgh pikir, nak citer ape mula2 nieh...hehehe.

But yang paling aku xleh nak lupa when one of my friends celebrated my birthday with his way....i think he's really romantic guy laa...let me story this erk. But sorry to say xde photo of us, bcoz aku kena jaga hati banyak pihak...

Aku xde la jangka yang dia nk wat lovely sweet suprise party for me. Walaupon kecil2, only 2 of us..aku dah hepi sangat2 pon.He called me on that evening around 5 pm then suruh aku g Concorde Hotel. Time tue aku dah ting tong..." wut the h*** laa..nak aku g sane plak" but in the same time aku follow jerr...malas nak cakap banyak.huh!!

Then sampai je kat lobby tue, dia g amik aku...wowww..feel like princess u know.hahahahaha.. *sengal.Dia bawa aku dok kat one of place in bar, sebelah pokok...with romantic lighting...owhhh..aku rasa xnak balik jerr...syook gler dok ctu...hahahaha. Then wish happy birthday to me...time tu memang nak cair but i must kuat...heyyyy...he's already someone okeyyyy!!!and me??? also someone kan...hehehehe.

That time so happy, had a lot of fun...sembang2 sambil minum2. enjoy the romantic music from live band kat situ....sampai aku lupa yang aku dah janji ngan someone lagi on that night...hahahahaha.seriously aku lewat hampir sejam...owhh...soryy my dear, terpaksa tunggu kat dalam keta lame2...hihihi.

For me, friends like gold....i'm really appreciate them. Love them soo much...



~NONO & HER STORY~

No comments:

NUFFNANG