Wednesday, July 14, 2010

WARDED!!!

Dah basi sebenarnya...tapi still nk blog kan jugak...hehehe.halal je la kan... actually aku masuk wad 9 June lagi...dah masuk julai baru terhegeh2 nk blog kan..kan..hehe. so 9 hari dalam wad amat menguji kasabaran...xle makan...minum kadang2 je...asyik on drip.....sebab??? TONSILITIS...(tak tau le ejaan nie betol ke idok yerr) huhuhuhu


Then rutin aku adalah bangun tengok tv...mandi...baca majalah...then tido. nak buat menda lain memang x daya. Badan memang letih je... time org datang tu kena la ceria...tp kalau dah tak tahan, aku nanges gak....time dia bengkak tu, nak telan air liur pon pedih yang amat...memang nanges wa ckp luuuuuu....


Pastu pulak, drip aku nie asyik nak tertanggal jer, 15 kali tukar yang baru....15 kali jugak la tangan, lengan, semua berlubang...huhuhuhu..ngeri okeh bila ingat balik...memang rasa nak bertobat jeee..:(


Dah la kena pakai tag nama bagai...rasa macam aku nie baru lepas bersalin la pulak.... :P
Then ader satu scene tu, m.cik yang jaga anak dia sakit gak...tanya mama " beranak ke???"... WUT???RUPA AKU MACAM ORANG BERANAK ERK????...huh!!!


Tak lupa kepada misi2 yang x jemu2 melayan kerenah aku malam2 dok nanges sakit...yang inject montot aku...tiap2 malam..sampai dah makin kembang aku dibuatnya....hehehehe..MEKASIH banyak2....nanti bln 9 kita jumpe lagi yerr....
(insyallah 15 sept ni aku dijangka operate tonsil)...doakan aku yer kawan2...:(




~NONO & HER STORY~

No comments:

NUFFNANG