Tuesday, December 23, 2008

HERE I COME!!!

Salam,

Fuhhh…aku rasa lega sgttt sbb dah kembali normal..minggu nie aku dah refresh balik kerja aku…diri aku…semua skali la…hehehe..then now aku leh kembali berblog mcm dulu…ekekeke…seyes mmg windu tahap gaban weiii..

Ok…for today ader banyak citer yg aku nk kongsi…”terlalu banyak”…..so let me story one by one erkk…hehehe…citer pertame…dan yg paling x best…huhuhu….

………………………………………………………………………………………………………………………………………………………….

Alkisah nye ahad,around 10.30 a.m….ader someone nieh col aku….org yg aku x sangka sgttt yg akan col aku…sbb nyer dh lame sgt222…aku pon dh lupekan ape yg “pernah” berlaku antara ktorg dulu…tp semalam die col aku…then dia cuba recall blk ape yg pernah ktorg lalui dulu…mmg siottt jerk….aku wat dunno jerk…ntah laa..dah mls nk ingat…lagipon xde pekdah untuk aku kenang lagi…aku dh ader idup aku sendri…ade life aku ngan MR.S…..aku dh bahgia sgtt222 ngan MR.S…..mmg mula2 time die col tue aku jadi x keruan…rasa cam x tentu arah jerk…huhuhu…aku mmg bodow kan….time tue rasa bersalah sgt222 kat MR.S….teramat sgttt…satu hari aku xde mood…nk wat kije pon rs cam mls jerk…then blk je kije..trus aku col MR.S gtau ape yg dh jd siang nye…aku citer semua nyer…satu pon xde tinggal…aku rs salah sgt222…then MR.S gtau aku yg die x mrh pon…die bangga ngan aku sbb trus trang ngan dia…huhuhu… time tue br laa aku rasa lega sgtttt…teramat lega!!!huhuhuhu…

………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………….

And semalam plak aku dikejutkan dengan berita kazen angkat “abah tuk” meninggal…..sbb sakit batu karang..buah pinggang..jantung…mmg aku n family terkejut…sbb ktorg dh lame x jumpe…tup..tup dpt tau meninggal semalam…seedy sgtt222….tambahan plak dorg mmg susah…time aku g melawat petang semalam….dorg gtau yg dorg x mampu nk wat majlis tahlil utk arwah….time tue mmg sebak sgtttt…aku pandang mama…dh nk nanges time tue…tp aku tahan…keadaan dorg mmg daif sgt….ntah laa...yg penting kita mesti tabah hadapi dugaan idup nie…setiap manusia ade dugaan sendiri…sentiasa lah redha dgn setiap dugaan itu….


Then time balik dr ziarah dorg…mama ajak mkn chicken chop…mimi ape lagi…berdesup jer setuju….dh mmg peberet die….tp kali nie fuad yg bayo….ekekekekeke…mmg syiookkk…hahahahahaha…balik umah aku mandi bagai….then rehat….pastu lepak dpn tv…sambil lipat kain…citer kat tv3 best la plak….tp mate nie dh x tertahan…layu ajer….huhuhu…around 10.30 aku masuk bilik…tp tidonye around 11 lbh….nk tau aku buat aper????MR.S……….tlg jawab yang!!!!!!hahahahahahahahahaha….

No comments:

NUFFNANG