Sunday, December 7, 2008

BILA MATE XLE LELAP.....

Salam,


Hari nie rasa penat sgttt…bkn sebab byk keje…tp sbb aku x cukup tido…semalam tido around 2 a.m…mate nie xle nk lelap…dok kelip2 pandang laptop sambil dgr lagu…nk on9 rs cam mlm nk trn bwh on kan suis wyerless…so aku kelip2 ler cam dak bengong!!!kuikuikui….

Ekcely aku nk tulis N3 nie semalam…tp disebabkan malas…..so aku pendingkan….. hehehehe…then now aku publish kan erk…..huhuhu

Bukan citer besh sgt pon….tp bg aku besh laaaa…*cmne tue????ayat berbelit gler okeh!!hahahahaa….meh aku mulakan story erk….ekcely semalam ( jumaat malam) aku dok borak2 ngan MR.S kat tipon…cam biase la,,,,so tb2 leh terkeluar topic bekas awek & bekas p.we….huwaaaaaaaa….gilo okeh!!!!then citer punye citer….tb2 MR.S suh aku story dr kisah mula2 aku kapel….then nape clash….wakakakakakakaka….so aku citer la….then die pon sama gak….*baru adil kan???hehehehhe….pastue kan aku rs tenang sangat…..seyes,……tp aku sure ramai gak yg akan kate…bodow la NONO nie kan????... tp ntah laaa…aku rs watpe nk sorok2 kan….lagipon mende dh lepas…so xde ape dah….

Nk jeles???mmg la mende tue wajib kan…tp kita harus pikir laa….xkan mende remeh cmtue nk jeles sampai gaduh2….mende dh lepas….xde makna dh utk dikenang….huhuhu…tp kan korg….untung gak tau bila tukar2 citer @ pengalaman….sbb nye korg akan tahu serba sikit about ur lover…then bg aku laaaa… byk yg aku dapat…in the end of story kan….aku xkan namekan anak2 kitaorg…*insyallah…..dengan name bekas awek2 die…..hehehehhe…*kejam okeh!!!...wakakakakakaka…aku dulik ape…...anak aku kan????hehehe…* yo..yo jerk kan….cam ler senang nk beranak tue….tp xpe…jnji aku ader angan2….sbb “tanpa angan2….impian xkan jadi kenyataan”….hehehehe..tue aku yg kate laa….hahahaha..*gilo!!!...xpe…xpe….aku dah terbayang name bakal anak2 aku nieh…. Kalau gurl MR.S dh gtau kan nk letak “syaidatul” kat depan….so kalau dapat gurl leh namekan “syaidatul aisyah…..xpon…. syaidatul amyrah”…lawa gak….xmo panjang2…kang susah nk ingat… Ekekekkeke …kalau boy plak MR.S dh gtau awal2…kena ader “Muhammad” kat depan….so kalau letak “muhammad daniel…or….muhammad darwish”…lawa kan???kan???....

(seyes….pasnie ramai yg akan ckp aku gatal….x sabar nk kawen….kuat berangan…..hohohohohohoho….aku dulik hape kan….janji aku x kaco org….aku dok kaco blog aku jerk!!!ekekekkeke) okey la….aku chow dulu “ceq oiiii”….nanti ceq hapdet lagik yaaaa!!!tatatatatatattatata……

No comments:

NUFFNANG