Sunday, May 27, 2012

GETTING HURT ENOUGH

Sometime for keeping and hold without any 'reasons' is totaly stupid right! And now saya rasa cukuplah, since alang2 tengok depan mata, dan hati jadi hura hara tak mentu, better letting go! Even sangat sakit dan sangat pedih, itu lebih baik dari terus pendam dan diamkan diri.

I'm a girl... yang sememangnya ada rasa ingin disayangi dan cemburu. Tapi melampaulah jika terpaksa pejamkan mata demi 'sayang' yang mungkin takde makna pada other side! Feel like bertepuk sebelah tangan sometimes, tapi benda dah jadi.

What can i do now is, decide dan kuatkan diri untuk semua dugaan ni.Mungkin ini salah satu dugaan yang dah tertulis untuk saya dan saya perlu kuat kan semangat. Saya ada Marissa!!! she's my supergirl!!! my precious, my eveything! I believe she will never leave me...never duakan saya, never buat saya terluka...she's my Marissa!!!



~NONO & HER STORY~

No comments:

NUFFNANG