Wednesday, May 23, 2012

Boo

Dulu2 masa mula2 fall in love with Boo saya selalu rasa mcm tak yakin dgn apa yg saya pilih. Yelah, rs mcm bertepuk sebelah tgn pun ada. Sebab mmg susah nak tengok 'sayang' dia tuh! Then utk sesuaikan diri saya dgn keadaan hidup dia mmg la tak seperti yg diimpikan. I mean's bukan nya menyesal, tp kena bersabar dan cuba utk belajar. Kena cuba faham situasi dia dan saya sendiri pun kena belajar utk tidak tamak! hahaha.. - yeah...sharing is caring!

Kadang2 tuh mkn hati jugak la, tapi saya kena berfikir lebih matang, dah 26! kena la berubah sikit... kan! tambah2 pulak, dgn komitmen yg berpikul2 kat atas kepala nih... lagi la kena kuat! Tapi semua tu hanyalah ujian dan pengajaran, tuhan takkan uji hambanya melebihi dari kemampuan hambanya itu sendiri kan.

So, bermula dari kata2 itulah, alhamdulillah semakin hari saya dah dapat mula rasa 'sayang' Boo!!! now pon saya bersyukur sgt sbb kami diberi kebahagiaan ini. Sidikit sebanyak dia dah mula show off 'cemburu'..'sayang' dan sikap 'care'! syukur ya Allah..syukur!


Dan apa yg termampu kini, saya hanya berdoa semoga kami dipermudahkan dan dikuatkan hati utk menempuh setiap dugaan yg bakal hadir dlm hubungan ini. Dan seandainya kami tidak ditakdirkan utk bersama saya redha walaupun bukan itu kemahuan saya! kerana sebolehnya saya mahu bersama dia!!! tapi seandainya dah tertulis saya bkn utknya, biarlah. kerana sekurang2 nya saya pernah menyayanginya dan tak mungkin saya akan dapat lupakan semua kenangan yg pernah ada diantara kami.

#pengaruh Emo meningkat dek kerana tahap hormon yang tidak stabil.. hahahaha!



~NONO & HER STORY~

No comments:

NUFFNANG