Saturday, July 4, 2009

MY BLOG BIRTHDAY

Salam,


Sedar tak sedar dah setahun usia BLOG aku nieh…mcm2 peristiwa…pelbagai kerenah dan ragam….dan inilah KEHIDUPAN….cabaran demi cabaran perlu ditempuhi…pelbagai dugaan yg perlu diharungi… tp syukur….dengan kekuatan dari NYA aku msh mampu utk terus menulis kisah aku….walaupon aku tahu tak semua yg senang dgn kt….tp sebagai manusia…kita kena sentiasa redha….

Dan kdg2 kita tak sedar yg kita pernah melakukan kesilapan….tp andainya kita tiba2 menyedari kesilapan itu….kenapa harus kita ulangi???bukan utk menyindir….tp hakikatnya…jadilah diri kita yg sebenar….tak perlu “berjanji andai kita tak dapat nk tepati”….


Maafkan aku andai selama aku berblog,tanpa aku sedari aku ader tercuit perasaan korang…aku ader tersinggung hati korang….dan berjuta kemaafan aku pohon andai aku telah membebankan korang…. Terima kasih atas sokongan kalian selama ini….walaupon aku x seaktif dl….tp aku sentiasa cuba untuk mendekati korg…..kerana bg aku… ”SEKALI KORANG JADI SAHABAT AKU…SELAMANYA KORANG AKAN TETAP DLM HATI AKU”……


~NONO & HER STORY~

1 comment:

cendawanintim said...

yeayyyyyyyyyyyyyy...pejam celik sungguh cepat masa berlalu..

NUFFNANG