Monday, June 1, 2009

MAY

Permulaan yg amat “membizi” kan….3-5 may…student mula exam…dan aku pon mula sibuk….huhuhu..penat yg amattttt…x terucap dgn kata2…huhuhu…sampaikan aku demam..

12-14 may- aku kena attend meeting kat bkt merah then kat bertam….so g sane ngan bas…then check in kat HOTEL SRI MALAYSIA kat KEPALA BATAS….sempat gak aku jumpe MR.S….siap bw aku jumpe family dia lagi….sungguh x patut tau dia tue…huhuhu…then ader satu scene yg buat aku betul2 terharu…..MR.S still berharap agar aku boleh terima dia…. Tp aku dh terus terang yg aku msh belom bersedia….sbb aku masih terluka….dan tak mungkin dalam masa terdekat nie aku akan menerima seseorg…krn hati aku masih terluka….dan aku selesa dgn keadaan sekarang….then aku sempat gak jumpe ngan seseorg…..owhh…siapakah dia???biarlah rahsia…hahaha..baik sungguh hati awak…bawak sy shopping…mkn2….siap belanja saya lg….then awak topupkan sy….thanksss…..(if u read this….myb u will know what I already told u that day..)







20-25 may- aku g KL….then trus ke SABAH….for holiday…besttttt…x sangka aku akan sampai sane dalam masa terdekat nie…terlalu banyak yg hendak aku gtau..tp bl difikirkan balik…mcm x sesuai plak nk dikongsikan….sbb akan menimbulkan syak wasangka nanti….naper aku ckp cmnie kan???sbb aku tahu…x semua kawan adalah sahabat….so phm2 laaa….lgpon aku x guna harta ko kan….x payah la nk sibuk2 pasal aku…aku nk ader “SD” ker….bkn hak ko OK!!!






Ok….stoppp…kang dh spoil kan mood aku…huhuhu…stop sini dulu….nak cari terapi jap…..agak stress bl ingt balik kata2 “si polan” tueeeeeee….(go to the hell!!!)…

p/s: maaf andainya kebelakangan aku agak kurang ajarrrrr…I AM CORYYYY!!!






~NONO & HER STORY~

No comments:

NUFFNANG