Monday, June 1, 2009

APRIL

Bulan yang penuh dengan emosi…..sbb??? kerana segala persoalan telah terjawab… selama nie aku tertanya2….adakah masih ada harapan utk aku kembali pd “dia”…. Dan aku terus berharap agar harapan itu menjadi suatu kenyataan….tapi sesungguh nya aku silap….

4 april…aku ke KL kerana ader sedikit urusan dan sambil2 aku leh jumpe kwn2….dlm masa yg sama “dia” nk jumpe aku…so aku on je laaa….ktorg lepak kat kat The Mall…mkn2…then “dia” gtau aku yg “dia” telah ader pengganti aku….time tue tuhan je yg tahu betapa hancur nya hati ini…..segala harapan selama ini berkecai ….tp aku pendam kan…sehinggalah sampai satu tahap aku menangis sorg2…meratapi kedukaan ini…namun aku pasrah…kerana inilah ketentuan hidup aku….segalanya aku redha…aku pasrah walaupon sayang masih bersisa dihati….

7 april…..besday anak buah kesayangan aku….NIK MOHD AQEEL…selamat ulang tahun ke-10 sayang…semoga terus menjadi anak yang soleh…dan pelindung kepada adik2….ape yg mampu kak NO beli hanyalah sebiji kek yg penuh dgn kasih sayang…hehehe..(sbb ngah pokai…ekeke)

17 april…juga besday anak buah aku yg tersayangggg…yg paling “ngada2”…paling “gewdik”…NIK NUR ADEELAH….si gemuk yg comel….yg ke -4…tiada ape yg paling berharga selain dr melihat gelak tawanya yg comel semasa aku keluarkan kek dr peti ais….dengan muka yg terkejut + dengan perasaan teruja….terus dia melompat….then time tue trus diplok & dicium nye aku….sweet sgt time tue…then malam nye ktorg ke “MATAHARI” celebrate besday boy & besday gurl.

So…ending for this month xde la sedih sgt kan….tp tetap akan aku kenang…huhuhu…. (damm….hate this moment tau…)




~NONO & HER STORY~

No comments:

NUFFNANG