Thursday, April 9, 2009

KL (PART LAST)

Sampai KB around 10.15 mlm…then sampai umah kul 11.30 mlm….mmg penat sgttt…bdn dh mula rs panas…ala2 nk demam gitue….huhuhu…

Ikutkan hati nk amik ct jerk esk nya..tp xle ….sbb HQ dh col…kena arrange intensif class plak….hohoho..so walaupon demam aku tetap masuk opis tau…..then “someone” tue dh mula rindukan aku….asyik col jerk…start dr aku kat airport…sampai la aku smpai kat umah…then time aku kat opis pon “someone” tue col….tp aku tetap sedar…batas2 aku ngan dia….mmg aku sekali2 xkn khianati kaum sejenisku…..biarlah aku mengalah….sbb x bererti aku kalah….dan seandainya dh jodoh..mmg xkn kemana…aku berserah je. X mo dh feeling2….huhuhu…

Malas dh aku nk pk about feeling nieh….bkn sbb aku frust ke hape….tp sbb aku rs aku dh banyak buang masa…so bl aku dh sedar…better aku berubah kan…..mmg ramai yg nak kat kita….tp kita perlu tahu….dorg nak kita sbb kita adalah kita ataupon dorang nak kat kita dengan bersebab….korg phm kan???....maksudnya mcm dorg nie xde la ikhlas ngan kt….

Ekcely aku dh buat keputusan….ala2 keputusan idup la…insyallah tahun dpn aku nk sambung study….myb aku wat PJJ…pastue abes study if aku still x kawen lagi….then umo plak dh 28…aku akan amik anak angkat….yeeee…aku th….ramai yg x setuju kan???tp pnh x korg pk…daripada kawen then berpura2 bahagia…better xyah kawen..rite???tp before 28 tue….aku akan terima andainya jodoh aku….

So pasni no more serius relationship….sbb only after married I will be serius….hehehe.




~NONO & HER STORY~

No comments:

NUFFNANG