Sunday, August 9, 2009

KENANGAN DEMI KENANGAN





Salam....






Kebelakangan nie aku mmg emo jerk...jiwa kaco...start ahad ari tueh aku g kije pastue gune pin tudung yg dah setaun lebey aku x gune....(ape kena mengena pin tdg tue???)...mmg ader kena mngena...sbb pin tdg tue present from dier...eeiihhh..windu laaa..aku teramat windu...kalu saat nie aper pkataan yg aku nak gambarkan utk prasaan aku nie cume satu jerk yg sesuai.... "MENYESAL"






Memang aku menyesal sgt2....aku xpnh nk hargae die dl...seyes..aku mmg bodoh!!! hbgn ktorg bthn hampir 2 taun lebey...then dgn prasaan ego lagi bodow aku yg mintak putus!!!tahu x ape sbb nyer??? Sbb die ader msg x gf die...time tue die cb nk gtau aku keadaan sbnr..tp dgn ego nya aku xnk dgr..aku trus mintak pts..trus tkr no tepon!!sungguh bodow aku time tue...die sanggup dtg dr penang ke KL..semate2 nk pujok aku...xmo clash..sanggup ponteng kuliah...then sampai die kna repeat sem...ader aku pedulik time tue???mmg aku kejam...






Die sanggup pujok aku..sanggup merayu dpn kwn2 aku...sgp mintak tlg kwn2 aku pujok aku...then yg plg aku x thn...(bl aku ingt..aku akn nangis..dgn sendiri nya airmate aku akan kuar)..die sanggup melutut kat playground..(time tue ktorg jumpe kat ctue)...mmg aku kejam...aku mmg bodow...






Aku mmg lupe diri....aku lupe segala jasa die..segala pengorbanan die...pnh ker seorg "p.we @ bf" tadah muntah "awek" die????PENAH KER???ader ker sesiape yg sanggup x tido semate2 nk jg aku demam???aku xkn lupe...die yg pnh teman aku..yg jg aku time aku demam..(aku mmg demam trok time tue..sampai xle nk mkn...) sanggup hantar aku g klinik pukul 2 pagi...sanggup payungkan aku time hujan...(die sanggup basah kena hujan, sbb aku bila kna hujan gerenti akan demam...sbb antibodi aku mmg lemah)...then sanggup but ape sajer utk aku...TAPI ADE AKU HARGAE SUMER TUEH????




Mungkin nie la balasan tuhan pada aku..yg xpnh menghargai die...aku sedar kslpn aku...tp mmg dah terlambt...


OOooppsss....ini hanyalah kenangan...saje je aku teringat balik...tp xde kena mengena ngan keadaan aku skang....biasalah...aku nie kan EMO org nyer...time xle lelap cmni..mula la teringat yg bukan2.....nie dh abes bpe round aku nangis.....sbb byk menda yg aku teringat balik....dan yg paling membuat aku adalah bila ptg tg MR.S col.....minta izin aku....nk gtau "something" kat aku....tau ape dia???


"AYANG....ABANG RINDUKAN AYANG"


Aku tergamam.....terkedu....terus menangis tanpa sebab!!!!


p/s : N3 nie aku taip semalam...ari nie br publish...sbb umah xde tenet kannnnn!!!

No comments:

NUFFNANG