Sunday, July 27, 2008

ME @ TREANGGANU!!!


time nie aku kat atas jambatan trengganu..laju sgt..xle nk snap lebey2...huhuhu


nie la anak buah aku...baru 6 bulan..semangat gler weihhh!!!


ske senyum...senang gelak..suke baby nieh...hehehe


xde ragam langsung...bestnyer dpt baby cam gini erk.... ( mama bace stetment nieh mampos aku...kang disuruhnyer aku kawen..br tersengih..huhuhu)

Dari umah nenek kat pasir puteh..trus ktorg gerak blk trengganu...g kubur "bak" jap...pastue g umah dak cumei nieh... sebelum tueh singgah umah m.cik dl...mkn2..pastue br g umah dak nieh..men2 ngan dier...solat maghrib..pastue gerak blk kelantan plak...huhuhu..dlm kul 12 lbh br sampai umah...penat gler arr..xle nk tahan dah mate aku time tueh..huhuhu.sampai umah trus tido..xmandi pon..hahahahaha!!!

No comments:

NUFFNANG