Tuesday, July 29, 2008

CEKELAT DAY!!!



HOHOHOHO.....arinie aku mengidam nk mkn eskerim cokolat ngan kek cokolat...( campur sekali...mkn sekaligus laaa)...ntah laa tetiber jer nk mkn cmtue...aku terbayang cam sedap jer...

aku trus ajak ALFA teman aku g kat kedai bwh opis aku nieh...tuk mendapatkan menu idaman aku tueh..hehehe..aku beli eskerim milo pastue twigiest (gardenia)..aku campur kek tue dlm eskerim..mkn sekali...fuh..mmg sedap....pastue aku beli plak air susu cekelat (duth lady)...mmg best giler aku ari nie...hehehe...sampai aku x amik lunch pon...sbb "kemuakan" yang melampau!!!

Itulah punca2 & penyebab yang akan membuatkan aku x dapat untuk memakai bj raya taun nie...huhuhu...bj raya dh siap..mslh nyer tuan punyer bdn makin giat tuk membesokan badan!!!cmner tueh???komen skit.....!!!!huhuhu...

No comments:

NUFFNANG