Sunday, November 20, 2011

speechless

Kaku sekejap depan pc sebab tak tahu mana nak mula, how should i start all this thing!!!

If he noticed that why i'm always say that - 'sometime we cant tell something that we wanna tell" then i just wish that he will tell me - " i know it dear what u gonna say". Tapi sah2 lah itu hanya mimpi sebab mungkin tak ade dan tak mungkin ade perasaan yang saya harapkan tu dalam diri dia.

Saya pun tak faham kenapa boleh wujud rasa itu sekarang dalam hati saya. Saya cuba elak, dan pastinya saya tahu risiko yang menanti saya nanti. Cukup kuat kah saya untuk terus pendamkan rasa ini??? Dan andai saya luah, mampukah saya terima segala kemungkinan??? Rumitnya Ya Allah...

Inilah yang saya takut... Bermain dengan api, tapi diri masih belum betul2 kuat... Harap2 akan ada penyelesaiannya.


~NONO & HER STORY~

No comments:

NUFFNANG