Sunday, June 5, 2011

7 THING WANT TO DO BEFORE I GET TITLE MRS

Alamak!!! Nampak macam gatal ker bila buat camni??? Takde la kan?? Hehe… setiap dari kita perlu merancang dan ada cita-cita…so tak salah kan.

1.HAVE OWN CAR

Walaupun bukan kereta best, at least ada la kan… ikutkan target nak GRAND LIVINA. Tapi macam besar la pulak…hehehe. So kena la sedar diri…ikut kemampuan dan idaman – MYV PINK

2.ROUND SATU MALAYSIA

Mana la tau kan, dah kahwin nanti takde peluang nak berjalan ker…so better berjalan siap-siap..hehe. For now negeri yang tak jejak lagi – Melaka, Perlis, Negeri Sembilan (PD tak dikira ok), Sarawak.

3.LEARN DIFFICULT RECIPE

Penting nieh!!! Kang dapat ‘husband’ yang cerewet… menangis kat dapur la sorang-sorang!!! But Alhamdulillah buat masa ni, masakan masih menepati piawaian tekak mama!!!

4.SETTLE HUTANG (MARA)

Kena settle dulu hutang bagai nieh… kang nanti kahwin nak hutang lain pulak..hehe.. Insyallah 2 tahun lagi habis la hutang MARA saya .. lega!!! So kena tunggu lagi 2 tahun la nampak nye…haha!!!

5.BELAJAR UNTUK SETIA

Ye…saya tahu kesetiaan penting. That’s why saya perlu terlebih dahulu belajar untuk setia sebelum dimiliki sepenuhnya.Insyallah saya masih dalam proses…

6.KURUSKAN BADAN

Even tak dapat body shape yang melentik pon, at least kurangakan berat badan sikit pon dah memadai…dapat pakai sixe M pon dah syukur sangat2.hehe

7. DAPAT KERJA TETAP

Yes… penting untuk masa depan. But if MR ask me to resign, its ok la coz memang saya lagi seronok stay at home, cooking for him..take care of our kids..perghhh angan2 kan!!!

Agak2 nya bila la semua ni boleh tercapai yer??but if 1 day jodoh sampai awal, saya terima je…hikhik.




~NONO & HER STORY~

No comments:

NUFFNANG