Tuesday, April 19, 2011

BIARLAH

Selalu nya kita akan jadi lebih teliti bila ingin meluah seandainya kita kurang yakin atau kurang percaya. Dan kadang-kadang disebabkan itu lah saya menjadi semakin berhati-hati sekarang. Bukan tidak percaya, tapi bimbang andai ada yang ‘terguris’ dengan luahan dan pengakuan saya. Dan bila difikirkan balik… kenapa saya perlu takut, niat saya hanya satu… meluah pada medium yang betul.

Biar apa orang nak kata, saya juga ada hak… ada kalanya kita perlu menjadi ‘selfish’ untuk kebahagian diri kita sendiri.Takut biar bertempat, berani pun biar berpada.

Membebel pun biar kena pada masa!!! Hikhik…



~NONO & HER STORY~

1 comment:

SunderFunGuy said...

Hey..dont worry..just tell them how u feel..and yes u have to be selfish to get what u want...if u want to be happy then u should do it...

NUFFNANG