Saturday, February 6, 2010

AIRMATA DI PETANG SABTU

Salam,


Sewaktu ini...disaat ini, aku amat tersentuh....kenapa??? Biarlah menjadi tanda tanya...sesungguhnya aku amat tersentuh...dan dalam pada masa yg sama aku amat bangga dengan kekuatan yg ada dalam diri beliau...

Akak,

Amat terkejut dan tergamam.....nono x sangka camtu sekali penderitaan nya kak.....namun nono bangga mempunyai seorg kenalan..sekaligus seorg kakak yg begitu cekal...tabah dan kuat semangat...semoga akak cepat sembuh....berkat ketabahan dan kekuatan akak....Insyaallah. I LOVE U SOO MUCH KAK......VERY2 MUCH!!!


(saat ni aku x mampu nk tulis ape lagi...dengan airmata yg x berhenti mengalir.....aku terlalu sebak..maafkan NONO kak....NONO terlalu lemah utk dugaan yg akak sedang tanggung ini)




~NONO & HER STORY~

1 comment:

Unknown said...

sayang,
jgn risau ok ,
nie sikit saja,
mcm akk ckp dlm phone td,
akk ok + akk kan kuat,
huhuhuhuhu...

adk jgn risau ok,
akk tahu adk sayang akk kan,
plssss x mo nangis,
sayang kamoo

NUFFNANG