Tuesday, January 12, 2010

MANUSIA SEKARANG....

Salam,

Permulaan yang agak meruntum jiwa aku..pagi2 sampai ofis macam biasa aku on email...then aku memang terkejut...i got a veryyyyyyyyyyyy bad email from him....sampai kan aku rasa nk menangis kat ctu gak...pada mulanya aku memang X sanggup nak tengok..but sebab nak tahu..aku beranikan diri gak....Korang tengok & nilai la sendri....aku memang maki giler org yg buat kije sial cmni......huh!!!

Dorang x pikir ke???tue bukan anak b*b*...suka2 hati nak buang..nak campak...pikir la skit..guna akal yg tuhan bagi kat korang tu!!!tu anak korang....darah daging sendri...sanggup??? aku x paham apa nk jd ngan dunia sekarang.....mintak2 aku dijauhkan dari semua nie...Manusia skrg lebih bodo dari BINATANG!!!

Hari selasa yang amat meruntum jiwa aku!!!









~NONO & HER STORY~

3 comments:

Unknown said...

kejam gile...xsanggup nak tgk pic tue

Maiyah said...

ya Allah.. nak nangis tgk.. moga Allah beri balasan pd perlakunya.. tak snggup nk tgk si kecil tu apa le yg dia mampu wat selain dr nangis

NONO said...

~0~ : MMG KEJAM...TERAMAT KEJAM.

maiyah : Ntah la kak...manusia skrang x tahu dah mne letak nya nilai kasih syg dan kemanusiaan..

NUFFNANG