Monday, June 1, 2009

KINI KEMBALI..hehehe

Salam,

Bersawang sudahhhh…..huhuhu..agak lame gak x update….dengan kemalasan dan “kebizian”….yg sering melanda….so bkn lah salah aku 100 % kan…ekekekeke..lg pon xpe…sbb bkn nye ader org nk baca pon blog nie…..yelah, bl aku dh tukar id blog nie…x ramai yg tahu….bkn sbb aku xnk gtau…tp aku rs seolah2 aku xde “privacy”….bl nk menulis…ader plak komen yg x sepatut nya aku dapat….blog aku..so suke ati aku laa…..huh!!!...ok…stoppp….malas nk melalut dah…kang xde mood nk update lg…..

Hmm…now meh aku citer nape aku “bizi” sgttttttt…..stat hjg bln APRIL…aku agak “bizi” ngan preparation utk student exam….ngan soalan bagai….tempat lagi…so agak kelam kabut….tp sempat aku laa aku bercuti g KL….tp bkn disengaja kan tau…hehehe…ader hal disebalik semuanya….nanti aku citer kat N3 lain erk…

Then MAY plak aku “bizi” ngan opis….student exam….then ngan meeting bagai…dlm bln MAY aku g 4 Negeri….PENANG…SABAH…KL…PERAK…owhhh…sungguh memenatkan….trus demam…huhuhuhu..

And this month…JUNE…aku amik cuti selama seminggu…sbb akak@akak sepupu aku kawen…so bercuti sambil kenduri…amatlah besttt…ekekekke…

Kalau nk tahu next story aku…meh follow next N3 erk…..lalalalalala..

p/s: BERSYUKUR!!!




~NONO & HER STORY~

APRIL

Bulan yang penuh dengan emosi…..sbb??? kerana segala persoalan telah terjawab… selama nie aku tertanya2….adakah masih ada harapan utk aku kembali pd “dia”…. Dan aku terus berharap agar harapan itu menjadi suatu kenyataan….tapi sesungguh nya aku silap….

4 april…aku ke KL kerana ader sedikit urusan dan sambil2 aku leh jumpe kwn2….dlm masa yg sama “dia” nk jumpe aku…so aku on je laaa….ktorg lepak kat kat The Mall…mkn2…then “dia” gtau aku yg “dia” telah ader pengganti aku….time tue tuhan je yg tahu betapa hancur nya hati ini…..segala harapan selama ini berkecai ….tp aku pendam kan…sehinggalah sampai satu tahap aku menangis sorg2…meratapi kedukaan ini…namun aku pasrah…kerana inilah ketentuan hidup aku….segalanya aku redha…aku pasrah walaupon sayang masih bersisa dihati….

7 april…..besday anak buah kesayangan aku….NIK MOHD AQEEL…selamat ulang tahun ke-10 sayang…semoga terus menjadi anak yang soleh…dan pelindung kepada adik2….ape yg mampu kak NO beli hanyalah sebiji kek yg penuh dgn kasih sayang…hehehe..(sbb ngah pokai…ekeke)

17 april…juga besday anak buah aku yg tersayangggg…yg paling “ngada2”…paling “gewdik”…NIK NUR ADEELAH….si gemuk yg comel….yg ke -4…tiada ape yg paling berharga selain dr melihat gelak tawanya yg comel semasa aku keluarkan kek dr peti ais….dengan muka yg terkejut + dengan perasaan teruja….terus dia melompat….then time tue trus diplok & dicium nye aku….sweet sgt time tue…then malam nye ktorg ke “MATAHARI” celebrate besday boy & besday gurl.

So…ending for this month xde la sedih sgt kan….tp tetap akan aku kenang…huhuhu…. (damm….hate this moment tau…)




~NONO & HER STORY~

MAY

Permulaan yg amat “membizi” kan….3-5 may…student mula exam…dan aku pon mula sibuk….huhuhu..penat yg amattttt…x terucap dgn kata2…huhuhu…sampaikan aku demam..

12-14 may- aku kena attend meeting kat bkt merah then kat bertam….so g sane ngan bas…then check in kat HOTEL SRI MALAYSIA kat KEPALA BATAS….sempat gak aku jumpe MR.S….siap bw aku jumpe family dia lagi….sungguh x patut tau dia tue…huhuhu…then ader satu scene yg buat aku betul2 terharu…..MR.S still berharap agar aku boleh terima dia…. Tp aku dh terus terang yg aku msh belom bersedia….sbb aku masih terluka….dan tak mungkin dalam masa terdekat nie aku akan menerima seseorg…krn hati aku masih terluka….dan aku selesa dgn keadaan sekarang….then aku sempat gak jumpe ngan seseorg…..owhh…siapakah dia???biarlah rahsia…hahaha..baik sungguh hati awak…bawak sy shopping…mkn2….siap belanja saya lg….then awak topupkan sy….thanksss…..(if u read this….myb u will know what I already told u that day..)







20-25 may- aku g KL….then trus ke SABAH….for holiday…besttttt…x sangka aku akan sampai sane dalam masa terdekat nie…terlalu banyak yg hendak aku gtau..tp bl difikirkan balik…mcm x sesuai plak nk dikongsikan….sbb akan menimbulkan syak wasangka nanti….naper aku ckp cmnie kan???sbb aku tahu…x semua kawan adalah sahabat….so phm2 laaa….lgpon aku x guna harta ko kan….x payah la nk sibuk2 pasal aku…aku nk ader “SD” ker….bkn hak ko OK!!!






Ok….stoppp…kang dh spoil kan mood aku…huhuhu…stop sini dulu….nak cari terapi jap…..agak stress bl ingt balik kata2 “si polan” tueeeeeee….(go to the hell!!!)…

p/s: maaf andainya kebelakangan aku agak kurang ajarrrrr…I AM CORYYYY!!!






~NONO & HER STORY~

Monday, May 18, 2009

SETELAH SEKIAN LAMA

Salam,

Sangattttt lame aku mendiamkan diri....rasa kekok plak nak menulis balik...mcm rs x biase jerk...hehehehe...sungguh poyosss kan!!!


Ekcely aku adalah sangat BUSY..... dengan pelbagai urusan rasmi & yg tak rasmi...ikutkan hati memang la teramat penat....huhuhu..tp demi tugas kan...TERPAKSA laaaa...

Last week aku baru balik from penang.....then tomorrow kena g KL...hari khamis kena g SABAH plak....isnin br blk.Then trus kena masuk ofis.huhuhuu...x suke tau!!!!

Owhhh...inilah kerja kan....penat tp kena buat...demi TUGAS!!!

To all my frenz...i'm really sorry tau...tahap kebizian aku adalah melampau....walau apepon...korg tetap dlm hati aku.....mwuahhhhh!!!








~NONO & HER STORY~

NUFFNANG